Odliczamy!

wtorek, 10 marca 2015

Brzmienie Wielkiego Postu

Tak jak nie ma Adwentu bez Godzinek o Niepokalanym Poczęciu, tak nie ma Wielkiego Postu bez pieśni wielkopostnych. Tych śpiewanych w kościołach i tych mniej popularnych, z zakurzonych śpiewników. Najlepiej w doskonałym wykonaniu dominikańskiej scholi z płyty Sławcie usta. Niczym mi się tak dobrze nie modli w Wielkim Poście, jak tymi pieśniami. A że znam alt do nich wszystkich, to te 6 postnych tygodni upływa mi pod znakiem śpiewania, nucenia i wypełniania serca muzyką, która jako jedyna przemawia do mnie w tym szczególnym czasie...

Jezu, Tyś cały krwią zbroczony...

Witaj Głowo...

Ogrodzie Oliwny...

Chwała Tobie...


2 komentarze:

  1. To ja dorzucę coś od siebie:
    https://www.youtube.com/watch?v=cIVkwauEoP8&feature=youtu.be

    Nie mogę uwierzyć, że zostało już tylko 67dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też coś dorzucę od siebie, bo ostatnio tylko tego wciąż słucham:
    https://www.youtube.com/watch?v=iErIk-p46ek
    Trochę w innym stylu, ale tekst bardzo mnie poruszył, kiedy usłyszałam pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...