Odliczamy!

wtorek, 24 marca 2015

Nasze obrazki!

Dokładnie to słowo najlepiej oddaje ich istotę - nasze. Tak, są ładne, są ciekawe, są oryginalne i na pewno niepowtarzalne, ale przede wszystkim są NASZE. Wyrażają to, co najbardziej chcieliśmy przekazać i pozostawić jako pamiątkę tym, którzy będą nam towarzyszyć w dniu ślubu. Słowo Boże, które wybraliśmy, obrączki jako znak naszej miłości, modlitwę błogosławieństwa i wyjątkowość chwili - tego jedynego dnia, który tak wiele zmieni w naszym życiu... 

To wszystko w jednym, małym obrazku, który można przechowywać w ulubionym miejscu i zawsze na niego zerknąć, aby przywołać wspomnienia...  :)

 


12 komentarzy:

  1. Ale czad! Piękne są! :)
    I już widnieje na nich jedno, wspólne nazwisko. :P
    Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie ta plama w lewym dolnym rogu to byłyby naprawdę super. Moim zdaniem ten cień trochę popsuł coś fajnego.
    Gall Anonim

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam nawiązać do tego, co Ela - fajnie patrzyć na wspólne nazwisko, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez na to zwrocilam uwage :))) my sovie zrobilismy kiche na winietkach. Bo przeciez na weselu mielismy tez juz to samo nazwisko a moja winietke zrobilimy z nazwiskiem panienskim!

      Usuń
    2. Miłości, tuż przed ślubem łatwo o takie wpadki - ja znam parę, na której weselu okazało się, że brakuje dwóch miejsc w restauracji. Szybko się okazało, że nie policzyli siebie :D A jak widziałam winietki, to najczęściej z wypisanym "Pan/Pani Młoda" i po problemie :P

      Też lubię patrzyć na wspólne nazwisko, chociaż nie ukrywam, że panieńskie podoba mi się bardziej ^^

      Usuń
  4. Ładne:) Ale mimo wszystko dla mnie dziwne;)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że są nasze - nic więcej nie trzeba, by uznać je za "dziwne"... ;p ;)

      Usuń
  5. A moglibyście zdradzić jak takie obrazki nabyliście? Zrobiliście je sami? Zamówiliście? Stacjonarnie/internetowo? Byłabym bardzo wdzięczna, bo chcielibyśmy kiedyś podpatrzeć Wasz pomysł :)

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie zrobiłam sama, projekt w corelu zrobiła nam koleżanka, zajmująca się grafiką i załatwiła nam wydruk w sprawdzonej drukarni. Tyle. ;)
      Gdybyś chciała więcej szczegółów albo jakiś kontakt, to pisz na priv (formularz do kontaktu z prawej strony).
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jejku, dzięki. Zachodziłam w głowę gdzie coś takiego można załatwić, a o drukarni - najoczywistszym rozwiązaniu, nie pomyślałam. Po chwili zastanowienia uznaję, że projekt będzie i komu zrobić. Jeszcze raz dzięki serdeczne!

      Pozdrawiam Was oboje,
      Karolina

      Usuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...