Odliczamy!

wtorek, 11 listopada 2014

Niepodległe zaleganie

Dwa dni odchorowałam z gorączką, ale na Święto Niepodległości wróciłam do żywych. Więc zalegliśmy w ciepełku i odpoczywamy.

Czego słuchamy:

Mieliśmy ostatnio fazę na Pulikowskiego, aż znalazłam też coś jego żony. Może nie jest tak porywającą mówczynią, jak jej mąż, ale opowiada całkiem ciekawe rzeczy.

Najnowsze odkrycie Karola. Trochę z angielska, ale ciekawie.

To jeszcze stare, ale tak nam się przypomniało. Warto sobie taki teścik strzelić przed kluczowymi decyzjami życiowymi.
***

Co poza tym robimy?

Gramy w "Państwa-miasta".
Jak się gra z zapalonym przyrodnikiem?
Zwierzę na "r"? Ada: Rak. Karol: Rusałka admirał. (?)
Zwierzę na "l" Ada: Lis. Karol: Lotopałanka. (??)
Zwierzę na "e"? Ada: Emu. Karol: Edredon. (???)

Niestety, ja się specjalnie nie wykazałam, bo całe życie byłam święcie przekonana, że nie ma takiego imienia jak Herbert, a alabaster to taki... kwiat. ;p

Liczenie punktów.
- Jako mężczyzna mam dodatkowe sto punktów... :D
- Kto przegrywa, funduje obrączki! :D

Przegrał ponad stoma punktami, ale obrączki kupujemy na spółę. ;)

***

- Chciałbyś, żeby narzeczony naszej córki tak się do niej dobierał...? ;)
- W sumie, jakby już byli narzeczeństwem... Tylko żeby czegoś nie narobili. Ale jak będzie taka jak ty, to sobie nie da... :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...