Odliczamy!

niedziela, 2 listopada 2014

Z pozdrowieniami od wszystkich Świętych

Dawno nie spędzaliśmy świątecznych dni osobno. Ale tym razem jakoś tak wyszło, że każde z nas miało coś do pozałatwiania w swoich rodzinnych domach i pojechaliśmy osobno. Każde w swoją stronę. Może i dobrze nam to zrobiło, ale wolałabym, żeby to już był ostatni taki osobny wyjazd.
Nie lubimy.

SMS: Napisz mi, Kochanie, jak już będziesz wolna. :)
Odp.: Jestem zajęta od trzech lat. ;D Możesz dzwonić.

:)

Ten ostatni tydzień był bardzo emocjonujący. Tyle zdarzeń, złych wiadomości i nowych wyzwań... Najtrudniejsze z nich - już jutro. Trzeba zachować zimną krew i patrzeć pozytywnie. A przede wszystkim - oddać wszystko Szefowi. Ufam, że pomoże, znajdzie kogo trzeba i pobłogosławi.

***

K.: Gdzie te wszystkie informacje umieścić? Na zaproszeniu się nie zmieści wszystko...
Ja: Słyszałam, że niektórzy robią stronkę ślubną i tam wszystko piszą.
K.: Fajne, dobry pomysł!
Ja: No dobra, jak to zrobisz, to spoko. 
K.: Zrobię. (po chwili) Tylko może już być po ślubie... ;p


3 komentarze:

  1. Są przeróżne serwisy ślubne na których można postawić stronkę, ale ja polecam wix.com - szybko, sprawnie, ładnie (tylko w darmowej wersji baner na dole może trochę wkurzać). Kiedyś z nudów zaczęłam klikać i tak powstała nasza :D

    roccolampone

    OdpowiedzUsuń
  2. My też robiliśmy na wix.com:) Nawet dla kompletnego laika jak ja nie sprawiło to żadnych trudności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stronka ślubna bardzo jest pomocna. A co do tzw. endżajnu, wordpressa polecam :) Równie to proste jak blogspot, a ma mnóstwo ładnych skórek (chociażby któraś z tych: http://colorlib.com/wp/free-wordpress-wedding-themes/)

    Pozdrowienia,
    manna

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...