Odliczamy!

niedziela, 3 sierpnia 2014

W lisiej norze

SMS: Może chciałabyś do mnie przyjść? Nadmienię tylko, że chodzę bez koszulki... :D

Jak bez koszulki, to jak mogłam odmówić...? Przyszłam. ;D

Słuchaliśmy o lisach. Też posłuchajcie, koniecznie. Bo każdy z nas ma w sobie taką norę, w której urzęduje kilka(set?) lisów. Wszystkie słabości, wady, skłonności do złego - kotłuje się tam wszystko. I póki te liski są młode (jak w Pieśni nad Pieśniami), to trzeba tam przyszłego współmałżonka wpuścić i razem wyciągać za kitę każdego lisa. Wszystkie po kolei wykurzyć stamtąd i zrobić miejsce dla Boga.
Słowem - robota na całe życie. Na tym w dużej mierze polega przecież małżeństwo. Ale jazda. ;D

To tylko wieeelki skrót, na zachętę. Bo naprawdę warto posłuchać i dowiedzieć się/przypomnieć sobie, dlaczego nie warto zamiatać problemów pod dywan.

Były też moje zachcianki i wielkoduszna, wieczorna wyprawa do sklepu po lody, pistacjowe. Jedliśmy lepsze.
I była dobra komedia, "Cudowni chłopcy" - polecamy!
I operacja "Ewakuacja wielkiego pająka" (zabić pan doktor nie pozwolił; mało tego, zalicza moją niechęć do pająków do lisiej nory - że niby to moja wada), bo pająki są przecież pożyteczne... Taa, chyba w podnoszeniu adrenaliny...
Faaaajnie było... :)

***

K. (czyta książkę i komentuje mi, jak zawsze): Ty wiesz, że on [autor książki] chyba nie miał żony... Albo mu zmarła...
ja: Czemu?
K.: Bo w dedykacji jest o córkach, wnukach i kimś tam jeszcze, a nie ma ani słowa o żonie...
ja: Może jej nie lubi... 

7 komentarzy:

  1. Cudowna jest ta o lisach <3
    A następna z 2 sezonu, czyli "O nocy" razem z solidnym op***em od przyjaciela dosłownie uratowała nasz związek... Widzicie, państwo doktorstwo, co dzięki wam się dobrego stało? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takich chwil warto tutaj pisać. ;D
      Życzymy Wam wszystkiego dobrego!

      Usuń
  2. A może jednak ją trochę lubi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym odpisała, że przyszłabym, gdyby był nago. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co kusić losu ;P
      Potem by było: "Skąd miałem wiedzieć, że żartowałaś? Nie było odpowiedniej emotki" ;)

      Usuń
    2. Spookoo, toć przecież że jak bez koszulki, to Ada tam na bank szła z opaską na oczach. :D i workiem na głowie, na wszelki wypadek. :D

      Usuń
    3. Oooo to to właśnie! Dokładnie tak! ;D Jakżeby inaczej...:D

      Usuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...