Odliczamy!

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Tylko miesiąc

Gdyby ktoś miesiąc temu powiedział mi, że za miesiąc nasze życie będzie wyglądać tak, jak właśnie teraz wygląda, chyba bym nie uwierzyła...

To tylko jeden miesiąc.

Tyle zdarzeń, tyle ludzi, tyle emocji, tyle słabości i potknięć, tyle wątpliwości, tyle wyzwań, tyle radości, tyle spokoju przeplatanego z obawami. I tyle w tym wszystkim miłości. I tyle Boga - na głos i po cichu...

Poważnie, nie uwierzyłabym.

Gdyby nie Ty, nie byłoby tego wszystkiego. Dzięki, Boże. Cokolwiek jest przed nami - po prostu dzięki, że Jesteś.

***

Przypadkiem strąciłam łokciem jakiś drobiazg ze stolika. Podniosłam, prawie nikt nie zauważył. Prawie...
- Strasznie pani rozRZUTna! Mężczyzna będzie przy pani biedny...
- Hm, chyba nie narzeka...
- Jeszcze! I nie przy pani! 
:)

Teraz to już poleci...!

4 komentarze:

  1. Czytasz mój dziennik duchowy, przyznaj się!! I jeszcze bezczelnie ściągasz! :P
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bez Boga to ciężko by było... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykle daleka jestem od komentowania czegokolwiek na blogach, bo mam wrazenie wchodzenia z butami w ulozone zycie blogowe, ale tym razem nie moglam sie powstrzymac i musialam sie czyms z Wami podzielic. Czyz to nie cudowny widok?

    http://www.www.deon.pl/inteligentne-zycie/wychowanie-dziecka/art,634,prosto-z-brzucha-mamy-zobacz-piekne-zdjecia.html

    Moze troche odbiegam od tematu posta, ale poczulam, ze musze sie z Wami tym podzielic :)

    Przy okazji pozdrawiam i dziekuje autorom za ten blog, bo napawa nadzieja, ze sa jeszcze normalni ludzie.

    Karola :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...