Odliczamy!

piątek, 20 czerwca 2014

Sztuka perswazji

K.: No bo wiesz, kiedyś, jeszcze na studiach, to ja oglądałem z 90 procent wszystkich meczy na mundialu. To chyba nic dziwnego, że teraz jak mam dzień wolny, to chciałbym chociaż te trzy mecze obejrzeć...
Ja: Coooo?? TRZY mecze??? Chyba zwariowałeś. Jeden możemy obejrzeć, spoko, ale trzyyy?? W życiu. Nie ze mną...
K.: Ha! Wiedziałem! Jakbym Ci zaproponował, żebyśmy jeden mecz zobaczyli, to byś pewnie kręciła nosem, a tak w perspektywie trzech to SAMA powiedziałaś, żeby jeden obejrzeć! Haha! To się nazywa sztuka perswazji! :D

Dawno nie mieliśmy tak pięknej randki. Obiad przy świecach w "restauracji" Ada&Ada, wyjątkowa dla nas procesja Bożego Ciała, kolacja i rewelacyjne lody, a nawet znalazł się czas na ten nieszczęsny mecz. Do tego duuużo czułości, duuużo rozmów, duuużo modlitwy. I taka niezwykła, choć zwyczajna, radość z bycia razem.
:)

A teraz przydałoby się duuużo pięknych snów, bo ostatnio zbyt często śni mi się praca w jakichś absurdalnych konfiguracjach*...

* Aż dziw, że nie śni mi się jeszcze obrona...  


***

- Wiesz, jakie słowa wpisywane w wyszukiwarkę ostatnio często do nas odsyłają?
- No jakie?
- "Protokół przedślubny pytania 2014". :D Jakby to co roku była nowa baza pytań... ;p
- Hehe. ;) Niedługo to narzeczeni będą przychodzić do kancelarii spisać protokół, a tam ksiądz najpierw spyta: "A tego bloga przeczytali?? Jak nie, to przeczytać, nauczyć się i dopiero wrócić!"... :D 


Skromność przede wszystkim. ;)

3 komentarze:

  1. Mój mąż na szczęście nie jest zbytnim fanem sportu, ale za to uwielbia filmy sensacyjne (co jeszcze jest do zniesienia) oraz s-f (czego nie trawię). Ale cóż, kompromisujemy, nawet jakąś dziwną mangę z nim kiedyś obejrzałam. A on ze mną nawet trochę serialu kostiumowego :D

    Choć najfaniej oglądać coś, na co oboje mają ochote, na szczęście mamy tego dużo!

    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha ale Cię zrobił! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale spryciarz ;) U nas to raczej ja jestem skłonna jakiś mecz obejrzeć, ale tyle innych ciekawych rzeczy jest do zrobienia, że zapominam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...