Odliczamy!

czwartek, 14 maja 2015

DWA!

- Ale okropna pogoda... Tak nieprzyjemnie i ten deszcz... "Zimna Zośka" się dzisiaj wyżywa, żeby w sobotę było ładnie. :D
- To nie zimna Zośka. To niebo płacze za moim kawalerstwem... :P :D

Za moim dziewictwem chyba też, bo przez pół dnia aż zacinało. :D

A teraz ładne słońce wyszło. Rzeczy prawie przeniesione, kupiłam ostatnie potrzebne drobiazgi, odebrałam winietki i śpiewniki i... czekam. Karolasty twardo pracuje do samego wieczora, więc będę się rozpakowywać i sprzątać.  Co chwila włącza mi się głupawka, jak sobie przypomnę wpis w Karolowym kalendarzu na piątek:
"owoce, korboce"... :D

Jest radośnie, pogodnie, lekko. Myślałam, że będę mieć ściśnięty żołądek, a tymczasem apetyt mam jak nigdy... Myślałam, że będzie gonitwa, a tu jakoś tak intensywnie, ale raczej spokojnie. Nawet zdążyłam sobie dzisiaj w tak zwanym międzyczasie kupić nową spódnicę. Potrzebowałam czegoś długiego i jasnego na niedzielę po ślubie, bo mój pomysł włożenia fajnej krótkiej sukienki upadł z hukiem, gdy zobaczyłam pod kolanem potężnego siniaka... Skąd? Jak? Nie mam pojęcia, ale do pokazywania to się nie nadaje. To i okazja do małej przyjemności się znalazła. :)

Każdemu życzyłabym takich emocji tuż przed ślubem - takiego spokoju i radości. Braffka dla Ducha Świętego już teraz! :)

8 komentarzy:

  1. Podziwiam! Ja gdybym na dwa dni przed własnym ślubem musiała szukać sukienki... O matko! Czysta histeria! :P Ale ja taka panikara jestem.
    Oby ten spokój w Was nie ustawał! :)
    +

    OdpowiedzUsuń
  2. Ado to zupełnie jak u nas. Zostało 48 godz.do sakramentalnego TAK,a my spokojnie i na luzie ogarniamy ostatnie przedslubne sprawy.
    a co do prognoz to w Krakowie z okazji naszych zaślubin zmowilismy słońce i ok.20 stopni ciepła.
    tak,że LUZIK.
    CHWAŁA PANU ZA TEN BOSKI POKÓJ W SERCU!
    Jadzia& Krzysiek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też pamiętam te ostatnie dni jako bardzo spokojne, bez nerwów:)

    To już jutro! Będę pamiętać o Was w modlitwie:)

    Wspaniałego spokojnego ślubu, a potem świetnej zabawy na weselu Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Składam Wam serdeczne życzenia:) Niech Bóg Was błogosławi na drodze, którą rozpoczniecie. A oprócz tego... ładnej pogody życzę;P Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. JeeEden!!! :D
    I od jutra stworzycie z Bożą pomocą Wasz własny prawie-Eden :D

    Myślę o Was codziennie i odliczam, a tu już już tak blisko! :D
    Jestem z Wami myślami i pamiętam w modlitwie! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja życzeń jeszcze nie składam, bo liczę na notkę z ostatnich narzeczeńskich... minut:) Chociaż może dzisiaj pojawi się "JEDEN":)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wezwanie "Królowo Dziewic" w Litanii Loretańskiej też będziesz inaczej patrzyć :D

    Jej, ale macie faaajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...