Odliczamy!

poniedziałek, 9 września 2013

Bo trzeba mówić wprost

Chwila niedzielnego popołudniowego leniuchowania. Narzeczony leży obok mnie, z głową opartą na mojej ręce. Długo leży...
Ja: Wiesz, ręka mnie już boli...
K.: Mhm... To współczuję... :)
Ja: Aha. :)
po chwili
Ja: Ale naprawdę mnie boli i ścierpła już...
K.: (głaszcze mnie po głowie) Biedna. Daj, pogłaszczę Cię, żeby Ci było raźniej... :)
I leży dalej...

Bo do mężczyzny trzeba mówić wprost. :)

***

A tak poza tym to się zmienia... Otoczenie się zmienia, bo liście lecą z drzew i poranki są tak przeraźliwie zimne... Zmienia się miejsce zamieszkania Narzeczonego... Zmieniają się pomysły na spędzanie wspólnego wolnego czasu, żeby uniknąć niepotrzebnych frustracji... Zmieniają się plany na bliższą i dalszą przyszłość... I my się zmieniamy - czas robi swoje. To już nie jest ten sam Karol i już nie ta sama Ada, co jeszcze jakiś czas temu... Życie się zmienia. Adzie się nie chce dokończyć studiów, ale skończy. Karolowi się nie chce przedsiębrać, ale przedsiębrze (przedsięweźmie?). Kryzys się kończy (podobno), Pupa wygrywa z Kawą (zadziwiająca gra słów), a papież dzwoni do zwykłych ludzi. Niby nic, a może wielkie rzeczy się dzieją?

Tylko Bóg się nie zmienia. Wciąż ten sam. Kochający. Czeka...

6 komentarzy:

  1. Oj trzeba prosto z mostu ;) Bo czasem przy poważniejszych sprawach można się niesamowicie nie dogadać.

    Mi też się nie chce studiów kończyć, ale już tyle wytrzymałyśmy, więc trzeba dać radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Załóżmy jakiś klub tych, którym się nie chce kończyć studiów ;)

    Pozdrowienia,
    manna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, dobry pomysł! Nie sądziłam że jest nas więcej... :)

      Usuń
    2. oj niestety jest... mi został jeszcze rok... powinnam już mieć przynajmniej pół pracy napisane- nie mam nic. I jakoś dziwnie nie mogę się za to zabrać :)

      Usuń
  3. Codziennie dzieją się wielkie rzeczy i szczęśliwy ten kto je zauważa:) Mi się nie chciało kończyc studiów, dociągnęłam do licencjatu, a teraz tęsknię:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech... żeby tylko wszystko zmieniało się na lepsze...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...