Odliczamy!

piątek, 28 lutego 2014

Konkurencja, skręt w prawo i odchodzenie

Bardzo Młody Człowiek: A ja panią kocham! Ale tylko jak pani ma gitarę - bo z gitarą mi się pani podoba najbardziej! I ożenię się z panią!

Mhm... Plan wzniosły, tylko ciekawe co na to prawowity Narzeczony... ;)
A tak swoją drogą, na Przeznaczonych miałam zdjęcie z gitarą i Karol się na nie, brzydko mówiąc, złapał. :P
Kurczę, niezły pi-ar mi robi Stasiu Akustyk, kto by pomyślał! :D


A tak w ogóle, to coś mi strzyknęło w moim nieszczęsnym karku, skutkiem czego doznałam dosłownego skrętu w prawo. Wszystko co lewe od pasa w górę - upośledzone. Jestem dziś bardziej prawicowa niż cała polska prawica razem wzięta... Ale w sumie to nie mam nic do lewicy, zwłaszcza swojej. I wolałabym, żebym jutro już mogła jej normalnie używać.


***

K.: Tak sobie pomyślałem, że jak już będę odchodził...
Ja: ?? Ode mnie...?? :D
K.: Yy... Chyba nie. Jeśli już to z tego świata, jak mnie już zamęczysz, yy to znaczy wymęczysz. :D

:)

4 komentarze:

  1. Masakra, ja się powinnam chyba przestać modlić, bo co się pomodlę, to się komuś pogarsza. :p Ty prawoskrętna, o mężu to nawet już nie mówię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przestawaj. Po prostu tam na górze sprawdzają, jaki mamy przepływ informacji i łączność. :D
      Jak widać kontrolę z Wydziału ds. Blogowo-Duchowo-Zdrowotno-Miłosnych przechodzimy śpiewająco, więc lada moment posypią się nagrody, premie, granty i trzynastki. (W najgorszym wypadku bony będą do zrealizowania w wieczności :p).
      :D

      Usuń
  2. Innymi słowy, jak już będzie (śmiertelnie) schodził:-))).

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę - dziewczyna z gitarą? ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...