Odliczamy!

sobota, 18 października 2014

Perełki z uroczych początków czwartego roku

Ja: Ale numer, zaczęliśmy czwarty rok razem...
K.: No. Będzie najlepszy ze wszystkich trzech. 

Mhm. Wyższa matematyka. :D

***

Sprzeczamy się o coś, co Karol powiedział, a teraz twierdzi, że wcale nie powiedział.
- Jak mogłeś tak powiedzieć?? Foch.
- Uspokój się, przecież nic takiego nie powiedziałem.
- No jak nie powiedziałeś, jak powiedziałeś! Przecież słyszałam!
- Słyszałaś? A Kochanie, wzięłaś dziś leki...?? ;D
- Coooo?! <foch sto razy większy od poprzedniego>
Po chwili.
- No przepraszam, że tamto powiedziałem...
- Ja się nie gniewam za tamto, tylko za ten tekst o lekach...!
- No dobra... To przepraszam, że mi wyszedł żart o lekach. ;D

***

- Cycki mnie bolą...
- To na nich nie leż.

***

Rezerwujemy miejsca w kinie na dzisiejszy wieczór. Najeżdżam kursorem na ostatni rząd.
- To które miejsca wybieramy? 
- Ostatni rząd? To co ty tam chcesz robić, świntuchu...?? :D 

***

4 komentarze:

  1. Czyli jednak powiedział!! :P

    PS. Śniło mi się dzisiaj, że byłyśmy z Lejlą na Waszym weselu, wyciągałaś Karola z jeziora obok domu weselnego, a my z racji braku alkoholu, jadłyśmy parówki.......... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to padniesz - nasz lokal weselny jest nad zalewem! Wszystko się zgadza! ;D D ;p

      Usuń
    2. I parówki też będą??:P

      Usuń
    3. Hahaha ;D
      Nie no, chyba nie. ;p

      Usuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...