Odliczamy!

środa, 28 stycznia 2015

Życie poza ślubem... istnieje!

- Którego to dokładnie ty masz ten ślub?
- Szesnastego.
- I ile chcesz urlopu później?
- Tydzień wystarczy.
- Uff, to na Dzień Matki zdążysz wrócić. Ale za laurki to chyba będziecie musieli się wcześniej zabrać, bo tak tuż przed ślubem ani tuż po to tego nie widzę... ;)

Taka drobna wymiana zdań w pracy. I nagle sobie uświadomiłam, że... poza naszym ślubem istnieje normalne życie. :D

Jest maj, jest Dzień Matki, więc szykuje się impreza, trzeba być zwartym i gotowym. Jakoś to jeszcze do mnie nie dociera. To wszystko dzieje się naprawdę? Serio, następną imprezę w pracy będę przeżywać jako MĘŻATKA??

:)
***

Narzeczony przychodzi.
- No co Ty, czemu masz cienką kurtkę, jak jest tak zimno??
- Nie jest zimno, mrozu nie ma. 
- Jak to nie ma mrozu? Jak wracałam, szczypało mnie w policzki i cała byłam czerwona. Zimno jest.
- A tam, pewnie gorzały popiłaś i temu poczerwieniałaś. ;D

Po kilku godzinach, gdy pora późna. 
- Musisz już iść.
- Nie chce mi się... Tak zimno na polu, pewnie mróz jest, a ja mam taką cienką kurtkę... :D 

;)

5 komentarzy:

  1. Spoczko, powycinamy co trzeba. PRZED ślubem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że deklarujesz chęć pomocy! Zapamiętam to sobie i upomnę się! :D
      Przy śnieżynkach bardzo się przydałaś, więc może i z laurkami damy radę. ;)

      Usuń
  2. Hahaha z cienką kurtką mu się udało. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam, że przygotowując się do małżeństwa czytaliście wartościowe książki o tej tematyce. Ostatnio wpadłam na tytuł "Razem przez życie. Przewodnik dla małżeństw, które pragną zwyciężać" Michała Piekary. Sama nie czytałam, ale byłam na żywo na wykładzie pana Piekary i mogę powiedzieć że jest genialny. Jest bardzo polecana przez osoby, które ją przeczytały, dla osób które przygotowują się do małżeństwa. Tak pomyślałam, że się z Wami tym podzielę. :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam to samo uczucie przed ślubem :) wydawało mi się, że to wydarzenie ważne dla nas przeżywa CAŁY świat :)

    Pozdrawiam

    Ola (ta która kiedyś do Cb pisała maila)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...