Odliczamy!

środa, 24 kwietnia 2013

Trzy słowa...

Są takie trzy słowa, które każda kobieta chciałaby słyszeć jak najczęściej, nawet codziennie...

Trzy słowa, które powodują, że kąciki ust nieśmiało się unoszą, wywołując uśmiech...

Trzy słowa, dzięki którym choć na chwilę zapomina się o troskach, obawach, zmartwieniach...

Te trzy słowa potrafią podźwignąć z dołka i unieść nas z dna zwątpienia w poczucie własnej wartości...

I nawet w wirze codziennych obowiązków, gdy jesteśmy daleko od siebie, te trzy słowa działają jak urządzenie do teleportacji, pozwalając poczuć bliskość tej drugiej osoby...

Miałam dzisiaj to szczęście, doświadczyć wszystkiego, co powyżej, gdy przeczytałam na wyświetlaczu telefonu: KOCHAM CIĘ, NAJDROŻSZA.

Kurtyna, oklaski.

3 komentarze:

  1. Ojjj jak słodko :)
    Doskonale pamiętam to uczucie, kiedy ja przeczytałam 'I love you honey' :) A później usłyszane... ach co za wspaniałe uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię takie wiadomości, byle nie 3 w ciągu pół godziny;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Te słowa są faktycznie cudowne :) Choć mój K. nigdy mi ich nie pisze, ale mówi na żywo, wprost do ucha :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...