Odliczamy!

niedziela, 17 listopada 2013

Karol premierem?

Karol od pewnego czasu próbuje mnie przekonać do swojego nowego ulubionego serialu. Opowiada o nim, zachęca i usiłuje doprowadzić do tego, żebym obejrzała choć jeden odcinek... Właśnie widzę, jak włącza w necie stronę z serialami, szuka, klika...

Ja: Czy Ty chcesz mi TERAZ włączyć TEN serial?!
K.: Kochanie, spokojnie. Nie oceniaj pochopnie... Przecież ja nie jestem Donald Tusk, żeby Ci wciskać na siłę coś, czego nie chcesz... :)

I tak włączył mi fragment...
:)

***

Jak nazywa się człowiek, który podczas komunizmu pościł?
Postkomunista! 
:D

Coś się mojemu Narzeczonemu włączyła faza na żarty polityczne... ;)

4 komentarze:

  1. Postkomunista, dobre! Teraz pożądany jest post od postkomunistów właśnie:-). Ciekawe, co to za serial, bo ja z seriali całkiem jestem na bakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "House of cards". Nowy amerykański serial, podobno bardzo dobry.

      Usuń
  2. Dobre :) I Postkomunista i Donek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem warto serialowo zaryzykowac, ja tak próbowałam mojego Krzyśka namówic na "Grę o tron", Jak on się zapierał, jak mnie przekonywał, że on seriali nie lubi i nie będzie oglądał. A jak mu puściłam jeden odcinek to od tamtej pory aby wracał z pracy to po dwa, trzy musieliśmy obejrzec :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...