Odliczamy!

poniedziałek, 3 marca 2014

Przedwielkopostne rozkminy

Ja: Czyli każdego dnia będziemy mówić sobie coś miłego, tak?
K.: Nie coś miłego. Komplement.
Ja: No nie do końca...
K.: No tak, bo "coś miłego" to może być na przykład "miś". Albo "kotek". Albo jeszcze lepiej: "puchaty kotek"! Przecież to takie miłe... :D
Ja: Bardzo śmieszne. ;) Ale chodzi mi o to, żeby to nie był komplement typu: "Ładną masz kokardkę na bluzce", tylko żeby zauważyć w sobie nawzajem coś dobrego i to docenić.
K.: No OK, kokardka może nie. Ale już na przykład "O, masz czyste majtki!" - doceniam przez to, że chciało Ci się je zmienić! :D
Ja: <facepalm>

No i dogadaj się z takim... ;)


A tutaj mały rachunek sumienia przed Wielkim Postem. Bardzo daje do myślenia...


4 komentarze:

  1. Oryginalnym tropem idziecie w te postanowienia ;)))

    Film zobaczę później, bo się pewnie trzeba skupić, a w tej chwili się nie da ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ten filmik, na początku wydał się mi dziwny ale jednak potem zmusza do zastanowienia się.

    OdpowiedzUsuń
  3. A krąży ten filmik na fejsie, krąży ;)
    Karol jak coś powie to już powie :p
    Nominowałam Was (ależ to okropnie brzmi) do Liebster Blog Award...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, dzięki, ale nie przepadamy za tego typu zabawami. ;)

      Usuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...