Odliczamy!

sobota, 31 maja 2014

Do tańca i do różańca

Ja: Pomodlisz się ze mną?
K.: No nie wiem... Nie mam różańca. ;D
Ja: Dam Ci.
K: No wiesz co... Nie musisz mnie aż TAK zachęcać do modlitwy... :D

- Zawsze wybierasz ten jasny, bo po prostu go lubisz, czy wiesz, że ja wolę ten ciemny?
- A wolisz??
- No tak. :)
- No co Ty... Czyli specjalnie zawsze mi podajesz tak, żebym go nie wziął...  


***

Przy stoisku kosmetycznym. 
K.: Do czego służy róż w kulkach??
Ja: (tłumaczę Mu, choć nie mam pojęcia, jak można nie rozumieć, do czego służy róż... :p)
K.: OK. 
(po chwili) To idę jeszcze kupić ten...
Ja: Róż w kulkach??

:D

A tak w ogóle... Dlaczego to jeszcze tutaj nie zaistniało?


11 komentarzy:

  1. Stuknęło Wam 100tys wyświetleń, gratuluję. :)
    Ja też jestem dzisiaj bardzo szczęśliwa, chociaż nie wiem dlaczego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy jest czego gratulować - toż to nie my tyle naklikaliśmy... ;D
      Nie no, to cieszy i motywuje, że jest trochę ludzi, którzy tu jednak wchodzą, także dzięki. ;)

      Happyyyyyyy...! ;D

      Usuń
    2. No tak, "wpadam" do Was codziennie, a jeśli nie pojawia się żaden post przez dwa dni to jeszcze kilka razy więcej, żeby sprawdzić czy żyjecie.. ;) więc taki pokaźny wynik mnie nie dziwi :). Jesteście dla mnie ( dla nas) takim małym punktem odniesienia, zawsze czytając zastanawiam się " a jak to jest u nas?.. " :) Nasz ślub wypada 91 dni po Waszym, miło mi więc wiedzieć że ktoś tak jak my ma podobne radości, rozterki, przemyślenia.. :). Dziękuję i gratuluję ;)

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę, że możemy się nawzajem ubogacić. :)
      No i to niezwykle miłe, że obcy ludzie darzą to miejsce sympatią. Fajnie. :D

      Pozdrawiam, życząc owocnych przygotowań do małżeństwa!

      Usuń
  2. Ja również przy tej okazji pogratuluję, nie chwaląc się, że sam nabiłem pokaźną sumę wyświetleń :).

    Tomek

    P.S. Nie znoszę tej piosenki!!!!!111

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      No cóż, na szczęście filmik nie włącza się automatycznie przy wyświetleniu posta, uff. ;D Możesz nie słuchać. ;)

      A jeśli można przy okazji... Pisałeś wielokrotnie o swojej narzeczonej, a kiedy ślub?
      (tak z czystej ciekawości ;))

      Usuń
    2. Pierwszego dnia sierpnia przyszłego roku ;)

      Ale u nas to już trochę patologia, sześć lat chodzenia, dlatego te najlbiższe 400 dni z okładem wydaję mi się śmiesznie krótkim czasem.

      Tomek

      Usuń
    3. O rany, 6 lat to rzeczywiście spoooro. Ale za to piękny rok na ślub ten 2015. (Piękny oczywiście dlatego, że my też wtedy! ;p)
      Zatem niech czas płynie szybko i owocnie przede wszystkim!

      Usuń
  3. Nie zdążyłam doczytać pierwszego dialogu i pomyślałam dokładnie to samo, co Karol. :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja tak coś czuję, że jak już będzie dane nam się kiedyś spotkać, to Wy się z Karolem dogadacie. ;D

      Usuń
  4. ja zawsze musiałam mieć w warcabach czarne pionki :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...