Odliczamy!

środa, 22 stycznia 2014

Quiz

Bo jak się zbliżają egzaminy i trzeba przysiąść do nauki, to akurat wtedy przychodzą do głowy najciekawsze pomysły... :)

Zatem szybki quiz.

Co łączy takie czynności, jak:
- otwieranie drzwi,
- zmywanie/malowanie paznokci,
- pisanie (na kartce/klawiaturze),
- robienie przysiadów,
- siedzenie na toalecie...?

W ramach drobnego ułatwienia przytoczę odpowiedź Narzeczonego: twoja mina?? :D
Nie, nie chodzi o moją minę. :)

Jeśli ktoś ma ochotę zgadywać, co łączy te wszystkie rzeczy, może napisać swoją propozycję w komentarzu. Pierwsza osoba, która trafi poprawną odpowiedź, otrzyma w nagrodę... No dobra, nie mamy żadnych fajnych nagród. :) W ramach nagrody zwycięzca będzie mógł wybrać temat na następną notkę - o czym chciałby u nas przeczytać, może o coś zapytać, dowiedzieć się, co sądzimy na dany temat, a ja będę zobowiązana rzeczywiście o tym napisać. Oczywiście nie jest to przymusowa nagroda, zwycięzca może po prostu zadowolić się satysfakcją z czytania w moich myślach. ;)

Rozwiązanie quizu i ewentualne wyłonienie zwycięzcy jutro o 21:00. Czas start. :)

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A konkretniej kobieta robiąca to wszystko jednocześnie. :p

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jakby była sesja, to lista byłaby o wiele dłuższa i obejmowałaby sprzątanie. :D

      Usuń
    2. Ja jakoś nigdy nie zrozumiem tego czemu bałagan zawsze wkurza podczas sesji a normalnie to nie jeśli jedzenie samo nie zacznie chodzić :-D

      Usuń
    3. Ha, ha, ale to prawda. Ktoś powinien napisać o tym pracę naukową :p

      Usuń
    4. Wiem że prawda :P Jak studiowałam to miałam na mieszkaniu taką szafkę, ja ją nazywałam grajdołek. Wrzucałam tam wszystko czego mi się nie chciało wynosić. Tak wiec były tam jakieś scinki od wyciętych ściąg, spodnie w których wywinęłam orła z dziurą na kolanie, biała bluzka która mi koleżanka wyprała z czerwoną, talerz i ze 2 szklanki też by się znalazły. I ona sobie tak całe pół roku stała a jak przychodziła sesja to mnie tak strasznie wkurzała świadomość że tam w środku jest syf że MUSIAŁAM ją posprzątać:P

      Usuń
    5. Ja nie umiem zacząć się uczyć czy pracować w domu, jak mam bałagan dookoła. Źle mi się wtedy myśli :p

      Wszystkie odpowiedzi, które typowałam już padły, a nic innego mi do głowy nie przychodzi ;)

      Usuń
    6. Ha, ha, grajdołek rządzi ;)

      Usuń
  3. Uczenie się, powtarzanie materiału? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można przy tym czytać!

    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa prawidłowej odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wystawianie języka?:)

    kama

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, ten, tego ten... wizyta u ginekologa ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...