Odliczamy!

piątek, 21 czerwca 2013

Narzeczona widzi to, co chce widzieć!

Narzeczony: O, zobacz!


Ja: Łaaał! Chodź, podejdziemy bliżej! :)
N.: To Nalepa.
Ja: Yyy...? (WTF? jaka nalepa?!)
N.: No zobacz, tu jest nawet jego autograf.
Ja: HAHAHA! A że Nalepa...!!! Ten grajek! :D
N.: Jaki grajek?! Muzyk sławny! On stąd pochodzi. Z czego się śmiejesz?
Ja: (dalej się śmieję!) Bo tam za nim... (nie mogę przestać się śmiać :D)
N.: Haha! Wy, kobiety, to tylko o jednym! :) Chcesz pooglądać te sukienki? :D

Jasne, że chciałam! I sfotografowałam na pamiątkę. :)

A potem dyskutowaliśmy, jakie kolory będą królowały w dniu naszego ślubu i dlaczego to nie będzie róż (chociaż Narzeczony się jeszcze waha, bo to taki piękny kolor...! :D). A tak w ogóle, to zdradzę Wam, że już pomału będą ruszać konkretne przygotowania do TEGO dnia! Trzeba zacząć działać, szukać, planować, spisywać, rozdzielać, zamawiać...! Niebawem pierwsze doniesienia z frontu. :)

9 komentarzy:

  1. Ale co za nim? Bo chyba nie kumam?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :D ja od razu też suknie zobaczyłam i to w miniaturce na telefonie od razu mi się w oczy rzuciły, na Nalepę nawet uwagi nie zwróciłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, ja w ogóle nie zwróciłam uwagi na sukienki ;p
    Chyba rzeczywiście mentalnie więcej we mnie faceta niż kobiety :D
    Sukienki, ledwo, ledwo dojrzałam, jak już załapałam, że to o nie chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jestem ciekawa Waszych przygotowań:)

    OdpowiedzUsuń

  5. Robię ładne zaproszenia.

    Wasza manna


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaaał, to zabrzmiało jak bardzo miła propozycja...! :D Czyżbyśmy mogli liczyć na jakieś zaangażowanie? Możemy skontaktować się z Tobą w stosownym czasie? :)

      Usuń
    2. Jasna sprawa - mejla macie :)

      Usuń
  6. prawda, że to ulica 3-go maja w Rzeszowie?:P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...