Odliczamy!

piątek, 24 maja 2013

10 drobiazgów, które nas dzieli

1. Karol nigdy nie nosi szalika, ja jestem opatulona już przy 10 st. C.

2. Ja zawsze śpię od ściany, Karol zawsze od brzegu łóżka, nawet gdy całe łóżko jest wolne.

3. Karol nabiera nożem masło do smarowania poziomo (od góry kostki), ja zawsze pionowo (z boku) i nie mogę się nadziwić jak można to robić inaczej! :)

4. Ja gdy wracam do mieszkania, lubię posiedzieć w ciszy, Karol zawsze włącza radio.

5. Karol lubi różne dziwaczne smaki - sery pleśniowe, ślimaki, syropy i inne "ciekawe" dodatki", co do których ja jestem bardzo sceptyczna. On za to nie spojrzy nawet na moje pyszne musli czy klasyczną owsiankę, bo "nie będzie jadł tego co ptaki!". :D

6.Karol bardzo lubi pająki, węże, legwany i inne gady, których ja wprost nie znoszę (Karol twierdzi wręcz, że mam arachnofobię, ale bez przesady, to po prostu paskudztwa). :)

7. Ja nie lubię i nie oglądam thrillerów i horrorów (za nic nie dam się na to namówić!), Karol co jakiś czas próbuje mnie do nich przekonać, bo bardzo lubi tego typu filmy (niedoczekanie Jego! :)).

8. Karol jest miłośnikiem roślin, bardzo lubi zajmować się kwiatami, ogrodem, działką. Ja kompletnie nie mam do tego ręki, ani cierpliwości.

9. Karol twierdzi, że miał 5 z polskiego, ale nie wiem za co, bo błędy wszelkiego rodzaju (zwłaszcza ortograficzne!) to jego chleb powszedni. Ja jestem dosyć wyczulona na tym punkcie i staram się pisać (i mówić) poprawnie, co chyba całkiem nieźle mi wychodzi. A też miałam 5 z polskiego. ;)

10. Ja jestem najstarszą siostrą, a Karol najmłodszym bratem. To ogromna różnica w postrzeganiu dzieciństwa. ;)


3 komentarze:

  1. Haha fajne :D Punkt drugi zalicza się wbrew pozorom do tego, co łączy, a już w ogóle strażnikiem świętego spokoju i najważniejszą rzeczą w małżeńskiej sypialni jest kołdra 200x220cm ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że się załaduje ;)

    https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/933916_153402244860636_801542573_n.jpg

    Pozdrowienia,
    manna

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, możesz skomentować to, o czym piszemy. Oczekujemy jednak podpisania się pod swoimi słowami, choćby pseudonimem. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...